Geurt Wassink - Strategisch adviseur
Door administratieve ondersteuning in te zetten binnen jouw organisatie, weet je zeker dat andere collega's meer ruimte krijgen voor de werkzaamheden. Zo doet iedereen waar hij of zij gelukkig van wordt.
Geurt Wassink

Administratieve ondersteuning

Binnen de fysieke leefomgeving zijn er diverse administratieve taken die moeten worden uitgevoerd, ook door de vakspecialisten. Ter ondersteuning van deze vakspecialisten, en daarmee verkrijgen van extra capaciteit, is het waardevol om een aantal werkzaamheden te laten uitvoeren door een administratieve ondersteuning. Denk hierbij aan het bijwerken van de registratiesystemen, opstellen en versturen van brieven en adviesverzoeken of het plannen van bouw- en milieucontroles. Maar ook bij het verwerken van binnengekomen stukken tijdens de aanvraagfase of de toezichtfase kan ondersteuning worden geleverd.

 

Beschikbaar als:
  • Interim & detachering
  • Volledig uitbesteden

Administratieve ondersteuning bij InterConcept

HUISbesteding
Het afronden van een toezichtdossier bouw kan door hoge werkdruk achterstand oplopen. Zo worden vaak de kleine bouwwerken niet gecontroleerd als de werkdruk toeneemt. Hierdoor blijven er veel dossier open staan in het registratiesysteem. Door deze achterstanden projectmatig op te pakken kan de administratieve ondersteuning deze achterstanden inzichtelijk maken en met behulp van een vakspecialist wegwerken. Door de vakspecialist optimaal administratief te ondersteunen kunnen de achterstanden snel en doelmatig worden weggewerkt.

Interim & Detachering
Het verwerken van binnen gekomen stukken bij een aanvraag om omgevingsvergunning of tijdens de toezichtfase kost veel tijd. Vooral bij piekmomenten kan hier ondersteuning op locatie bij de administratieve werkzaamheden gewenst zijn. Zo bieden wij ondersteuning binnen een team toezicht door het verwerken van de ingekomen stukken en het uitzetten voor advies van deze stukken. Hierdoor wordt voorkomen dat bijvoorbeeld binnengekomen constructie berekeningen niet of te laat gecontroleerd worden.

 

Ervaringen van klanten:

Jan Blaauw | Gemeente Secretaris | Gemeente Ommen

Ommen

Nieuwsgierig naar HUISbesteding als manier om werk uit te besteden? Maak goede afspraken over het gewenste resultaat en durf ook zaken los te laten! 

Martin Aardenburg | Vakafdelingsmanager Toezicht en Handhaving | Omgevingsdienst West Holland

OD West Holland

Voor tijdelijke werkzaamheden is het fijn om te kunnen bouwen op de flexibele schil van InterConcept.

Meer weten?

Wil je meer weten over onze diensten?

Al even rondgekeken maar nog niet helemaal gevonden wat je zocht? Of je heb een vraag waar ik je bij kan helpen? Schroom dan niet en neem contact met mij op! 

Klaas Adema Accountmanager
Klaas
Bel, Whatsapp of mail mij!

InterConcept op jouw manier? doe de check:

Stelling 1 van 4

Binnen een samenwerking verwacht ik dat een Helpende Hand geboden wordt.
- Rik Bloem, Projectmanager bij InterConcept
Rik Interconcept